人手相片上色課程 (將黑白相片添上你喜歡的色彩)
Left
Right

黑白相時期影樓令照片變為彩色的相片專用的防水顏料,質地極幼細,完全不影響相片表面的質感。發揮你的創意為黑白相片添上色彩. 可以非常像真亦可以好玩嘢,改用跨張的顏色畫到好潮、超現實,更可選擇性只為其中一部份上色,使其特出成為主體。千變萬化,創意無限!與Photoshop不一樣!

 

有多款相片供選擇, 亦可自備相片:

 

家族/歷史-令家族的老黑白照變成彩色照,亦可為已退色的照片補色。

 

自己/現代-用數碼相機的黑白相mode即影即晒再即刻人手上色。自己畫番自己,係咪好特別呢?
 
情侶-畫張比你honey,更有意思!收到嗰個一定sweet到爆!一pair來畫是一個浪漫又有創意的拍拖節目。
 
親子-大人細路都啱,有小朋友的你可以來個親子班,開心又可以培育孩子的創意思維!
 
一班朋友-一齊黎玩,分享FUN享!

 

 

Tvb訪問
 
 
忽然1周訪問 26/4
 
U Magazine訪問 5/4
 
南華早報訪問 Jan
 
《太陽報》訪問 2/5

 

ontv 東方電視
http://tv.on.cc/index.html?s=3&ss=15&i=OBZ-130502-12286-09M&d=1367466862

 

日期及時間Date & Time:歡迎預約

地點Venue                      : L8-13

網址Website                   : www.facebook.com/VeronPhoto / www.veronsung.com 
查詢Enquiry                    : 9329 5567 /  Vgallery8-13@yahoo.com

備註                                :出電梯後 沿籃腳印 轉右再轉右